2010. október 30., szombat

PSP 1000 /FAT/ - 2000 /SLIM/ régi alaplapos HACK

5.03-as firmware-en vagy ez alatt, ha nincs CFW a gépeden:
1. Frissítsd a PSP-det az 5.03-as OFW-re. Ha már fel van telepítve, hagyd ki ezt a lépést!
2. Töltsd le és csomagold ki a chickhenr2.rar fájlt.
3. A "Fat" mappa tartalmát másold fel a PSP Picture mappájába, a h.bin fájlt pedig a memóriakártya gyökerébe ("főkönyvtár", a memóriakártya maga).
4. Kapcsold ki teljesen a PSP-t, majd vissza.
5. Menj a Pictures menübe és nyisd meg a Chickhen mappát, majd várj, míg újraindul a PSP. (ha nem indul újra magától, ismételd meg a 4-5-ös lépést)
6. System Settings -> System Information alatt ennek kell állnia: 5.03 ChickHen (ha nem, ismételd meg a 4-5-ös lépést).
7. A ChickHen indítása után akármilyen CFW-t telepíthetsz a PSP-re, de csak a legfrissebb CFW telepítését írom le.
8. Töltsd le az xGen Updatert, csomagold ki, majd ahogy kaptad, másolj minden memóriakártyádra!

9. Indítsd el és telepítsd a Game menüpont alól!

5.03 OFW letöltés:
http://data.hu/get/3127871/sony_psp_ofw_5.03.zip
5.03 ChickHEN letöltés:
http://data.hu/get/3128519/chickhenr2.rar
xGen 5.50GEN-D3 letöltés:
http://data.hu/get/3032086/xgen-550gen-d3-final_1260992120.zip

Ha már van CFW a gépeden, akkor nyugodtan csinálhatod a 8. ponttól.

Legalsó CFW határ amikre ezeket gond nélkül lehet feltelepíteni, az 5.50 GEN-D-(final)t egyből anélkül, hogy a rangsort végigjárnánk a legalsó cfw határ a 3.71 m33! Ám amennyiben mégsem menne fel, akkor előbb tegyétek fel az 5.00-m33-at és aztán arra ezt, akkor nem lehet probléma.

 

Hogy fussanak az újabb játékok is és magyar menüs legyen a PSP:
1. Letöltöd a Pandora Tuning programot, kicsomagolod, majd a kapott mappát bemásolod ide: ms0:/PSP/Game/
2. 5.50GEN-D3 alól elindítod a programot, majd egyszerűen telepíted vele a GEN-D3 Prometheus2-t.
3. A PSP-d kész a 6.30-as FW-t igénylő játékok futtatására! (minden újabb játék, pl. FIFA 11, új Dragon Ballz)

5.50GEN Prometheus2 + Magyar menü(Pandora Tuning) letöltés:
http://data.hu/get/3082887/pandora-tuning.rar


ÚJ!!! Megjelent a Prometheus 4. Amíg a Pandora Tuning-ba nem kerül be, addig ezt a műveletet külön kell elvégezni.
1. Letöltöd a mellékelt fájlt.
2. Kicsomagolod, majd a kapott mappát bemásolod a PSP/GAME könyvtárba. (ms0:/PSP/GAME/..)
3. Elindítod a programot a PSP-ről, majd telepíted azt.
4. A géped készen áll a 6.31-es játékok futtatására.

5.50 Prometheus 4 letöltése:


5.03-as firmware felett:
Vásárolj/készíts egy Pandora szettet! LEÍRÁSHOZ KATTINTS IDE!

21 megjegyzés:

Névtelen írta...

mivan ha nem indul el a 5.50 gen-d3 ? corrupted data vag mit it

Névtelen írta...

Kipróbáltam nekem tetszik

Névtelen írta...

A Prometheus3-at nem lehet telepíteni , hibás fáj ezt írja ki.A Prometheus2 kent van a gépen.Valakinek ötlete ,hogy megy fel?Választ előre is köszi.

phenom írta...

Link cserélve, 5.50 Prometheus 4-re!
Használjátok egészséggel :)

Névtelen írta...

Tökéletesen sikerült frissítenem! (Első flash-elésem volt :) ) Köszönöm a leírást!

phenom írta...

Örülök, hogy minden rendben ment :)
A leírást pedig szívesen!

Névtelen írta...

Én a 4-es 5-ös nél elakadtam. Egyszerűen nem indul ujra a psp-m

phenom írta...

Irány a fórum, és ott keresd meg az MHUSpeed leírását! Azzal 100%, hogy mennyi fog!

Névtelen írta...

Megpróbáltam azt is, többször is, de sajnos nemjó :'( Amikor kéne hogy ujrainduljon, nem indul ujra, csak kikapcsol. Én már nemtudom hogy mibaja lehet. Légyszi segíts. KÖszi

Névtelen írta...

Ha nem indul akkor valószínűleg ofw-n próbálod indítani = Pandora.

Kitűnő leírás! Köszönöm szépen Phenom, sokat segítettél vele!

Névtelen írta...

Úgy indítom ahogy levan írva, ha meg szarul indítottam el, akkro hogyan idítsam?

csaba1228 írta...

Hát követem a leírást pontosan, de nekem sem indul ujra, csak kikapcsol, van valakinek valami ötlete mi a baj?
1004 PSP

phenom írta...

Ha végleg nem megy a CFW felrakása, ajánlom figyelmetekbe a Pandora módszert. Leírás az oldalon megtalálható!

Unknown írta...

Üdv.
Az a kérdésem,hogy EBOOT PBP játék miért nem indul el a beállítások menüben engedélyeztem,és a demo után a nem indítható szöveg jelenik meg.
Előre is köszönöm.
Üdv.bart

Unknown írta...

Hogyan kell kiüttetni ha 6.20 as verzióm van?

Névtelen írta...

Akinek nem menne FAT PSP-n a ChickHEN, az próbálja meg, hogy a PHAT mappában lévő eggsploit.tiff fájlt közvetlenül a PICTURES mappába másolja, de úgy, hogy más kép nincs benne. Ezen kívül nem árt a művelet előtt alkalmazni a gyári beállításokat (System Settings -> Restore Default Settings), majd ez után ki kell kapcsolni az UMD Auto-Startot és az USB Auto Connectet. Nekem ezekkel a beállításokkal elsőre sikerült, míg előtte csak szenvedés volt. Egyébként nagyon jó leírás, köszönet érte haver nevében is :D

daftpete

phenom írta...

Köszönjük!

Névtelen írta...

Egy PSP 2004 frissítettem majd feltettem a LCFW-t, minden Ok. Majd gondoltam legyen rajta magyar nyelv és feltettem a Pandora tuning programot a memória kártyára és arról csak a magyar nyelvet telepítettem sajnos mert azóta nem jó. Ha valaki tud valami okosat megköszönöm.

Sanca írta...

Sziasztok.
Én frissítettem a leírás szerint a Pandora-t és valamiért mikor bekapcsolom a gépet világít, de fekete kép és kikapcsol utána.
Mi lehet a baj?
Kérlek segítsetek

Névtelen írta...

Heló!
Nekem is az a problémám hogy leírás szerint fel raktam a pandora-t és nem indul el a psp-m 1004-es.Mit lehet ilyenkor csinálni?
Kérlek segítsetek.:(

Névtelen írta...

Valaki tudja hogy a WWE 12-höz milyen fw kell ?

Megjegyzés küldése